De kracht van herhaling

De Digitale Drukker 2.0: de kracht van herhaling

De Digitale Drukker, al jarenlang een bekend gezicht voor al je drukwerk. Afgelopen jaar was het tijd voor een nieuwe frisse start en hebben we goed moeten nadenken over hoe we dit aan zouden pakken. Hoewel de kwaliteit van het drukwerk niet onderdeed, was De Digitale Drukker wel toe aan vernieuwing. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe jas die laat zien wie we zijn en wat we allemaal kunnen.

De Digitale Drukker staat bij velen al bekend als DDD. De keuze om in ons logo de volledige naam te vervangen door DDD was daarom ook snel gemaakt. Het is krachtig en herkenbaar en heeft zo veel meer mogelijkheden. DDD mag nu naar de voorgrond treden, waarbij iedereen ziet en weet waar we toe in staat zijn en wie wij zijn.

Styleguide

Styleguide

Ontwikkeling logo

Ontwikkeling logo

Eindeloze mogelijkheden

Eindeloze mogelijkheden

De kracht van herhaling

De kracht van herhaling

Het beste drukwerk

De kracht van DDD is dat we elke dag opnieuw het scherpste drukwerk en de beste service leveren. Onze professionals weten zich keer op keer weer te overtreffen. Klantcontact is uiterst belangrijk en door ervaring zijn we erachter gekomen dat luisteren, luisteren en luisteren naar onze klanten het sleutelwoord is naar het beste eindresultaat. Door herhaling worden onze processen steeds weer efficiënter. 

Ook intern werkt deze kracht van herhaling. Door elke dag weer te werken aan een positieve werksfeer maken we elkaar steeds weer een beetje beter. De hoofdletters D staan dan ook voor de kracht van herhaling, DDD. Van herhaling word je beter en beter. 

Om dit visueel vorm te geven is er speciaal voor DDD een korte clip ontwikkeld. Kijk je mee?! Klik hier!

Wij zijn trots!

In ons logo tonen we deze kracht van herhaling visueel door te werken met double exposure. In het geval van DDD is dat zelfs triple exposure! Meerdere kleurlagen van hetzelfde onderwerp die in min of meer dezelfde vorm over elkaar liggen en samen resulteren in een unieke eigen vorm. Ook zo werkt de kracht van herhaling van DDD.

Wij zijn trots! Trots op onze specialisten die zich iedere dag weer inzetten voor DDD en op de richting die DDD 2.0 ons geeft voor de toekomst. Een geweldig mooi logo waarmee we naar buiten treden, met een passende huisstijl en het hele verhaal hierachter.

Nog vragen? Neem contact met ons op!